zaterdag 11 april 2009

IPON 09 #1

Voor het HCO mocht ik 2 dagen aanwezig zijn op het Creatviteit en Innovatieplein om mijn kunsten met Apple in het onderwijs te vertonen.
Met om mij heen collega's van andere RTC's (regionaal trainings centrum) waren wij in de gelegenheid gesteld om kleine workshops rondom Ilife te geven.
Van "echte workshops" is weinig terecht gekomen. Wel heb ik gesprekken gevoer met een grote hoeveelheid bekenden (al jaren kom ik op dit soort beurzen dezelfde mensen tegen) en heb ik IRL kennis gemaakt met enkele "nieuwe" Twitter bekenden. Mijn dank aan: Fons, Gerard, Wytze, Sanne, Karin, Marcel en Andre (die ik helaas ben misgelopen).

Naast de vele leuke gesprekken die ik met beursbezoekers heb gehad was de Teachmeet een hoogtepunt. winnar van de Ipon award 09. terecht.
Op de teachmeet heb ik mij door de vele sprekers laten inspireren. Gerard Dummer presenteerde met prezi. En SMS2 vote en andere diensten van sendsteps gaan ook zeker hun weg in mijn werk vinden. Met dank aan Willem Karsenberg.

Geen opmerkingen: