donderdag 29 januari 2009

Lets go

Het zat er al lange tijd in. Een serieus begin van dit blog. mijn archief gaat al een tijd terug maar tot een echte start ben ik nog niet gekomen. In het begin van mijn werkzaamheden op de Pabo Thomas More heb ik dit blog opgezet als demonstratieblog voor studenten. Parallel hier aan was er een Blackboard course met dezelfde naam die ik gebruikte om materiaal over digitale borden te verzamelen. Ondertussen is de omslag van krijtborden naar digitale borden in volle gang. Op elke school waar ik kom is het alleen de vraag wanneer de borden aangeschaft kunnen worden. "Of" een school deze borden willen is niet meer de vraag.
Geinspireerd door enkele bekende edubloggers die ik al lange tijd volg en enkele neiuwe contacten via Twitter hebben mij er toe gebracht om aan de slag te gaan.
Dit blog zal, ondanks de naam, niet alleen over digitale schoolborden gaan.
Ik zal reglematig berichten plaatsen over mijn belevenissen als onderwijsadviseur, als vader en gewoon als wereld burger. Ook zal ik verslag doen van de zaken die ik op een dag leer. (je leert elke dag wel iets.

Geen opmerkingen: